torsdag 6 november 2008

à l'ecole

Under eftermiddagslektionen - Denise tittar skeptiskt på votre proffeseur som försöker förklara något. Är för övrigt oftast något fler än bilden visar, men på eftermiddagslektionerna är det olika.
Så här ser jag ut efter en lång dag i skolan.

Rast på starbucks!



Idag kom jag hem från skolan lite efter sex. Hade eftermiddagslektion och slutade inte denna förens kvart över fem så det blev en lång dag, men lärorik. Nu sitter jag åter i lägenheten, men en mobiltelefon kort. Förhoppningsvis ligger den i skolan. Another mishap in the line of missfortunate events á Paris. Jaja, orkar inte prata om det innan jag vet om den ligger i skolan eller inte. Hur som haver så hade jag reenforcement á l'apres-midi, vilket behövs. Vi tränade på verben som aldrig tycks vilja sätta sig i le troisiéme group. Har föresten kommit på det att iPhonen ju kan användas som ställföreträdande kamera, medan den andra är ur funktion. Har smygfotat lite i klassrummet.

1 kommentar:

Maja sa...

fan vad fransk du ser ut!! love it!!

Mina kära besökare