onsdag 26 november 2008

Grande, les yeuxs bleue et blonde

I Paris ar jag tydligen blond, och stor ar jag ocksa! Har fortfarande inte riktigt kunna identifiera mig sjalv med den beskrivningen, men har borjat vanja mig. Man drar sig inte for att papeka det heller, som jag skrev forut sa har bla min vardbror informerat mig om detta, tydligen var jag "storre" an han hade forvantat sig. Senast igar sa min nya larare att jag var en lang och blond (qoui?) svenska. Har gang pa gang forsokt forklara att i Sverige ar jag inte blond, dar ar jag brunharig och langst ar jag inta heller. Inte for att jag har nagot emot att vara lang, blond och blaogd.
Idqg hqr jag varit och shoppat. Jag sager da det, det ar nog tur att jag inte bor i nagon storre stad- det ar inte bra for ekonomin detta! Annat ar det i Insjon dar kupolen ar narmsta shoppingcentra. Hqr faktiskt lite smatt hemlangtan for tillfallet, minstq tillfalle jag far talar jag vitt och brett om Insjon och Sverige. Sjong i svenska kyskan igar och dar hade man stallt i ordning for julbasar och jag borjade nastan grata nar jag sag en kartong med Leksandsknacke. Idag pratade jag med Sandra fran Rattvik i korridoren (Hej foresten om du laser detta!) och hon ska aka hem i helgen, hon saknade fricks. Sjalv saknar jag Siljan, fick ett fint mms darifran i forrgar fran anna och maja! Det ar inte det att jag kanner att det ar outhardligt panagot vis, jag menar jag ar ju i Paris och det ar inte hel fel det heller! Men det ska bli himla kul att fa aka hem och traffa alla igen. Naval, pa fredag kommer mamma och moster. Ahh vad jag langtar!
Bisous!

1 kommentar:

Maja sa...

haha vilka jäkla beskrivningar du får :D vi saknar dig också, men njuuuuut av Paris! vi är så avis på dig! live your life, sweetie! :D PUSS!

Mina kära besökare