lördag 6 december 2008

sjatte december

Igar var jag ut pa en bar som hette Truskle, helt okej stalle faktiskt. Skon musik och en hel massa franska indiekillar ;). Jag maste tanka pa att komma ihag namnen pa alla stallen sa jag kan tipsa Anna och Maja sen! Men det har stallet tror jag att ni skulle gilla. Ikvall blev det ingen utgang, ska ju till Champagne imorgon for att sjunga och prova champagne, och detta med svenska kyrkan :P. Idag har jag varit och shoppat igen, there is no stopping me. Hittade dock nagra oedentliga fynd och kanner mig mycket nojd. Har letat efter en beige lite langre kavaj och det hittade jag, likasa kopte jag en lite kortare skinnjacka, bada vintage ocksa sa det blev inte alltfor dyrt. Kopte ocksa en vit troja fran american apperal (eller hur det nu stavas). Resonerar som sa nu att jag har bockat av det jag ville shoppa med mig till mig sjalv har nu och far helt enkelt inte shoppa nagot mer! Ska komma hem varje dag for att ata lunch och snala pa allt i allmanhet. Da kanske jag kan ha rad med ett par nya klackskor till nyar - sa var jag dar igen.

Snart kommer jag hem!

1 kommentar:

Maja sa...

skriv ner allt du kommer ihåg!!! :D haha Pusss!

Mina kära besökare