måndag 1 december 2008

Idol och cashew!

Kakar cashewnotter och kollar pa idol. Idag har jag varit ynkligt sjuk och anda envist gatt omkring i min inte sa varma Burberry kappa. Var i skolan och darefter gick jag en svang pa stan for att sedan luncha pa Starbucks. Sen fick jag sta i ko i en timme for att skaffa ett Passe Navigo till metron, sa kommer jag hem och elektriciteten funkar inte i min lagenhet! Vantar pa att familjen ska komma hem och se om de kan hjalpa mig. Kanske kan det ha nagat att gora med att jag vred pa ett ljus pa den adventsljusstake som mamma och moster hade med sig, den sprakade och sedan funkade helt plotsligt ingen kontakt. Woops!

Nu har mamma och moster kommit hem till Sverige ocksa, ska lagga in bilder fran helgen senare. Jag har sadana konstiga utrakningar for mig men i vilket fall om en vecka ar det typ en och en halv vecka tills jag kommer hem. Nu ar det visserligen tre veckor men iaf.

Bisous!

Inga kommentarer:

Mina kära besökare