onsdag 3 december 2008

la vie en rose

Skrev detta ,inlagg for nagra dagar sedan
Sitter har redo for att ga ut i Bastille, sk dock inte mota upp med de andra forens 22.30. Var ute igar med, det blev en riktigt harlig kvall faktiskt. Vi skulle saga hej da till Jasmine som akte hem idag och traffades pa en bar i Saint-German de prés. Jag och Emma akte dit efter att ha sjungit med koren (lat sakert som en kraka foresten, min rost ar inte vad den brukar vara). Val dar traffade vi en hel massa folk fran skolan och det blev en mycket trevlig kvall. Dansade till la vie an rose och faktiskt ocksa en del ABBA!
Blir troligtvis utgang imorgon ocksa och eventuellt dagen darefter :P. Det ar manga som aker hem nu i dagarna, darav alla avskedsfester. For ovrigt sa ska jag till Champange i helgen och sjunga med koren i nagon gammal kyrka, vi ska aven fa prova champagne hos nagon som bor i omradet. Sen maste jag klamma in ett besok till Versallies pa lordag, annars kommer jag inte att hinna med det. Har namligen nagra luciatag nasta helg :D Det ar mycket nu! SEn fragade Fabio om han kanske kunde fa komma och halsa pa ocksa, daremellan ska jag kopa julklappar och inhandla det sista jag vill kopa med mig. Sa var det ju det dar med att hinna med att ga pa alla museum jag hade tankt. Mycket att gora.

Inga kommentarer:

Mina kära besökare