måndag 2 februari 2009

bonsoir

Idag har jag hjälpt mamma att ställa i ordning i sjövik, kollat på hela säsong ett av "the rachel zoe project", suktat efter rachels garderob, ätit pyttipanna, städat, raggat efter jobb och pluggat franska. Har faktiskt börjar förstå litegrann hur det här med distansstudier fungerar, kollade just på en miniföreläsning och på torsdag har vi ett seminarium. Imorgon har jag faktiskt en lite busy day framför mig, believe it or not! Tänkte jag skulle ut och fortsätta mitt sökande efter arbeta, sen måste jag plugga franska, ta spruta inför Kina och så har jag träning på kvällen. Skönt med lite grejer att göra.
Maja & Anna - Lyssna på låten "la petite bourgeoisie" i videofältet längst ner på sidan. Skön låt, bortsett från videon som är lite små B. Det är videon längst till höger. Hoppas att ni har det bra där borta, det vet jag att ni har - vänder upp och ner på Paris.;) Ni är saknade!

Bisous!

1 kommentar:

Maja sa...

Åh vilken skön låt, Sofia! :D tack för tipset :P vi får poppa den ikväll då vi ska till och festa lite :P Vi saknar dig och er där hemma jätte mycket!!!Men snart så ses vi!! :D vad är det för jobbintervju du ska på? Hoppas den går bra! love love love!

Mina kära besökare