torsdag 29 januari 2009

another thursday

Sitter här i soffan och gör ingenting egenntligen. Kings of leon gick just på VH1, dagens höjdpunkt hittills får jag väl säga. Har försökt ringa om ett jobb hela dagen nu, men de svarar inte. Har kollat igenom franskan för denna vecka litegrann också, tänkte att jag kanske skulle ta mig iväg till gymmet. Är så jäkla sugen på en systemkamera så jag måste jobba ihop en del pengar, sen måste jag ju ha lite över också för att kunna åka till Paris och Kina! Längtar så jäkla mycket till Paris nu, men snart hade jag tänkt att åka dit och hälsa på Maja och Anna. :) Underbar lägenhet ni verkar ha föresten, såg lite smått på någon bild därifrån! Har verkligen börjat fatta nu hur mycket jag saknar att vara där och känner mig jättesugen på att åka dit en längre tid snart igen. Nej, nu ska jag fortsätta att söka jobb då. Kolla in videon nedan föresten, härlig remix på lykke lis "little bit".

Bisous!

Inga kommentarer:

Mina kära besökare