söndag 18 januari 2009

lördagen den sjuttonde


Igår hade vi bortamatch mot KAIS Mora, efter många vändor fram och tillbaka blev slutresultatet 5-5. Vi gjorde mål och så gjorde de mål, vi gjorde mål och så gjorde de mål - sådär höll det på hela matchen och detta var ganska tröttsamt då vi bara gick på två kedjor. Har totalkastats in i det här med träning nu igen! De två senaste matcherna har jag bytt på två och spelat på topp, visserligen kan jag behöva detta men jag har ju knappt tränat alls på två månader! Är fortfarande inne i de matvanor jag hade i Frankrike dock, om jag inte får efterrätt åtminstonde så är jag forfarande hungrug efter en måltid.
Efter matchen igår blev det lagfest på Lucky. Blev en jätterolig kväll, en utav de bättre på länge faktiskt och detta trots att jag var chaufför. Vi dansade järnet och kvällen slutade som vanligt på Sibylla.
Imorgon ska jag faktiskt till högskolan i Falun, har skrivit in mig på en franska kurs på 25% så jag ska väl dit och skriva in mig eller nåt. Känns bra att ta upp franskan igen såhär snabbt inpå, sen ska jag väl ta och skaffa mig ett jobb snart också. Jag måste tjäna lite kosing!

Bisous!

Inga kommentarer:

Mina kära besökare