onsdag 11 februari 2009

en sjuklings betraktelser


Tänk att jag irriterar mig på att andra aldrig uppdaterar sina bloggar, själv gör jag det dock också alltmer sällan. Tror mest att det känns som att alla andra aldrig uppdaterar bara för att jag själv går in på dem stup i kvarten då jag är hemma under dagarna. Framförallt Majas går jag in på jämt, det blir som en reflex att det första jag skriver när jag går in på datorn är majaabrahamsson.blogspot.com (smygreklam). Är så jäkla nyfiken på hur ni har det där borta och grymt avundsjuk! Hur går det med skolan?
Har fastnat totalt i Harry Potter böckerna nu igen föresten, har läst de flesta men kom av mig i och med att skolan gjorde att jag inte gärna läste så mycket när jag väl var ledig från läsande. Nu är jag totalfast och går och läser så ofta jag kan. Hoppas verkligen på att jag får jobb nu snart, kändes iaf som jobbintervjun gick bra i måndags så vi får se. I övrigt har jag varit sjuk de senaste dagarna, inte jätte upplyftande precis. Man går hemma och kan liksom ändå inte hitta på någonting för att man känner sig som man gör. Nej, nu ska jag inte vara pessimistisk här. Pappas 50-års kalas i helgen var mycket trevligt. Satt uppe till tre snåret och myste med öppen spis och en hel del GT och cava. Själv var jag dock nykter, men trevligt var det! Det var allt för nu, bjuder på en bild ifrån studenten i våras! Jag saknar oss <3

Bisous!

1 kommentar:

Maja sa...

Jag saknar oss med!!! <3

Mina kära besökare