måndag 16 februari 2009

happy valentine

Jobb på G nu! Tänkte att jag skulle lämna ut en hel massa CVn idag och förberedde mig med att skriva ut en massa sådana på datorn. Så går jag in till det första stället där jag tänkt pröva min lycka, jag frågade om de behövde mer personal och jajamän, de behövde det! Äntligen får man kanske börja jobba alltså och tjäna lite pengar, och som jag har längtat efter lite inkomst.
Alla hjärtans dag spenderade jag med familjen, först på kupolen och sen med pappa på hockey. Leksand förlorade dock, ingen vidare match. Därefter såg jag på melodifestivalen och överkonsumerade godis, alla singlars rättighet denna dag. Kunde inte låta bli rubriken till detta inlägget och då tänker jag inte bara på ordens bemärkelse som sådana. Kan inte säga happy valentine utan att göra det på brett dalmål och tänka "Men Maja" haaha!

Nu måste jag hjälpa Tobbe med matteläxan, han hävdar att jag bryter ett löfte annars.

Bisous!

1 kommentar:

Maja sa...

hahaha!! det tog en stund innan jag förstod det där, men gud vad roligt! haha :D åh kära kupolen, long time no see! <3

Mina kära besökare