onsdag 17 september 2008

höstmys




Övningskörde också igår, denna gång ända till Mora (stolt). Känns som att jag har fått lite rutin på det här med att köra i rondeller faktiskt. Mysig dag i vilket fall - luchade raggmunk och fläsk och gick på en utställning Beckmans hade på Zornmuséet med lite gamla kläder odyl. Fick med mig en bok om mode och stilfrån muséebesöket också - en pistagégrön skönhet som kan knytas igen med en liten svart rosett.

Idag har jag lunchat med Anna, Emelie och lilla Wilma på Petterssons. Börjar faktiskt njuta av ledigheten nu, det är sånt här man ska sysselsätta sig med vid lediga stunder - mysa på caféer med vännerna. Hade tänkt att börja träna järnet nu också när jag är ledig men detta går lite segare, jobbigt att börja. Men imorgon...kanske.

Inga kommentarer:

Mina kära besökare