tisdag 23 september 2008

autumn leaves



Nu är det höst, på riktigt. Mysigt är det också på riktigt. Jag gillar hösten - hyra film och köpa smågodis i höstmörkret, kvällssolen på alla färgglada löv osv osv. Bilden ovan som jag passade på att ta när jag var ut en sväng får mig osökt att tänka på en paolo nutini låt som gått varm i min ipod sedan något år - autumn leaves, gillar den även om jag tjatat ut den lite.

Imorgon blir det mycket att göra, eller ja om man jämför med andra dagar dvs. Jag har två körlektioner och så ska jag klippa mig, sedan ska jag försöka med att klämma in en fika med Anna och Maja där emellan. Ska eventuellt också städa lite på Sjövik med Anna på eftermiddagen och på kvällen kanske vi ska ta den där filmkvällen som inte hanns med ikväll. Busy day med andra ord, skönt att kunna få verka lite småupptagen för en gångs skull. Men nu börjar ju snart förbereselserna för flytten till London så då får jag förmodligen en del att göra och fundra på så - det ordnar sig.

Nu ska jag gå och lägga mig - det är sent och jag har som sagt en del att ta tag i imorgon så det är bäst att jag går och lägger mig. Eller så tar jag och tittar på ett till avsnitt av OC (har börjat se om serien from första säsongen - jag har alldeles för lite för mig).

Nighty night!

Inga kommentarer:

Mina kära besökare