lördag 13 september 2008

SaturdaySway

Har varit ute och övningskört med mamsen nu på morgonen... har kommit underfunn med att jag måste rappa på med körkortet om jag ska dra iväg till England. Min körskolelärare påstod att jag måste skaffa mig mer körvana så jag får väl se till att skaffa mig det då! Ikväll ska jag och mamma ut igen och hämta pizza i Leksand så att jag får köra en bit - min lördagkväll. Blir så när alla kompisarna har annat för sig - Maja är i huvudstaden och roar sig, Anna är hos pojkvännnen i Linköping och Emelie ska på bröllop. Emelie B är visserligen hemma och ms. Tequila skulle nog aldrig tacka nej till en utekväll så henne skulle jag ju visserligen kunna ringa till, får se då :)

Sitter här och kollar på VMA 2008 för tillfället, vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag i övrigt - kanska skulle jag ta tag i det där med träningen... speciellt med tanke på hur mycket godis det blev igår och den där kakan jag just åt. Får se om jag orkar ;)

Har föresten kommit på vad jag vill döpa min framtida hund till - Marsmallow.

And for that saturdaysway - här kommer lite skön musik

Inga kommentarer:

Mina kära besökare