måndag 15 september 2008

övningskör så ögonen blöder



Första bilden tagen med min iphone. Ja, du läste rätt - IPHONE. Har hakat på hypen och skaffat mig en sådan, är riktigt nöjd med mitt inköp. Var till Borlänge och shoppade med mamma och bror. Utöver telefonen blev det tre tröjor och två armband - en helt okej shoppingdag med andra ord. Anledningen att vi åkte var främst att jag skulle hinna med att övningsköra litegrann och det har jag verkligen hunnit med idag. Efter trippen till Borlänge hade jag körlektion. Vi tränade backning - inte min starkaste sida skulle det visa sig. Återvände hem med nackont och även lite ont i ögonen (jo, man kan faktiskt få det av att backa...). Imorgon återupptas övningskörandet, jag och mamma beger oss till Mora för en dag bland rondeller och trafikljus. Det är så här i Dalarna - närmsta trafikljus (förutom 1 i Leksand) är flera mil bort, så ska man träna på det så är det bara att bege sig dit. Needå men det blir nog ganska mysigt, ska avbryta för att luncha och så blir det kanske någon fikastund också, så det blir inte bara bilåka menar jag :).

Nu ska jag kolla på en film som heter "Sabrina" - såg någon trailer på "Star" och den verkade urmysig (sista ordet ska uttalas som Gullan i Pelle Svanslös skulle ha uttalat det, annars blir det bara mesigt - anekdot för invigda).

kisssess

1 kommentar:

Maja sa...

OMG! har du köpt en iphone nu!? :D use it well! seriöst.. ;) haha Vad duktig du är med övningskörandet! keep it going, sweetie!

Mina kära besökare