onsdag 24 augusti 2011

nyanländ i Paris


Efter att ha fått skjuts av kära morfar till skavsta och därefter spenderat morgonen i en flygplansstol befinner jag mig nu äntligen i mitt mekka, Paris. <3

Fem kilos övervikt blev det och min billiga Ryanair biljett blev inte så billig till slut, men det får gå ändå, Nu sitter jag här på ett café i det vandrarhem där jag ska spendera de närmaste dagarna tillsammans med de andra studenterna från Linköpings universitet. Lika bra att gå ut hårt och starta resan med ett blogginlägg, har tänkt att försöka hålla igång bloggen så gott det går under min tid i Frankrike och sedan vidare ut i världen.

Vet inte vad som väntar de närmaste dagarna i Paris, men Sara har aldrig varit här förut så jag skulle tro att det blir både eiffeltorn, triumfbågar och baguetter. The complete french experience. Har inget emot det som den frankofil jag är!

Bisous.

Inga kommentarer:

Mina kära besökare