måndag 29 augusti 2011

i Lyon!

Nu är internet äntligen igång och jag har maaassssor att berätta eftersom jag missat att uppdatera på några dagar nu! Var ska jag börja... Lyon är underbart fint och vi har gått på en hel del upptäcktsfärder genom staden. Sen har vi hunnit med en vända till Ikea idag och köpt på oss litegrann för att göra lägenheterna lite hemtrevliga och nu sitter jag alltså i min lilla lägenhet och käkar på lite brieost. Har just träffat de första amerikanarna som har anlänt och ikväll blir det ett glas vin eller två skulle jag tro. Det får bli allt jag skriver för nu även om jag har massor utav bilder att lägga upp och massor mer att berätta. Det får bli senare, nu ska jag snart springa över till tjejerna här i lägenheten bredvid.

Ha det fint så länge!

Bisous.

Inga kommentarer:

Mina kära besökare