fredag 24 oktober 2008

xoxo

Nu var det längesen jag faktiskt skrev någonting, har blivit mest bilder. Vet dock inte om jag hinner med att skriva något långt inlägg, ska iväg och träffa Maja på Petterssons - tar alla tillfällen jag kan att träffa nära och kära såhär nu inför Paris. Det börjar att dra ihop sig nu - två nätter kvar i min säng, 0 innebandyträningar, två dagar. Känns lite vemodigt att lämna alla, men samtidigt skulle jag inte vilja vara kvar heller så. Längtar faktiskt mest och resfebern har ännu inte riktigt infunnit sig till fullo, hade en liten kris igår men den gick över lika fort. Det är ju faktiskt bara två månader, två månader i Paris och sedan är det jul. Tänk att få uppleva julskyltningen i Paris- nee nu längtar jag!

Har ni sett mina "gadgets" föresten - längst ner på sidan.

1 kommentar:

Maja sa...

ja saknar dig redan.. men nu rockar du Paris!! ;D

Mina kära besökare