lördag 17 maj 2008

snö

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Har vart en del att göra, allt ifrån pluggande till planerande och genomförande av studentskiva. På pluggfronten är det fortfarande en del att göra, men efter den här veckan så har jag faktiskt bara ett prov kvar! :) På studentskivefronten så tycker jag själv att den blev mycket lyckad! Vi började att ställa i ordning och planera diverse lekar på dagen och vid omkring sju började folk ramla in. Frågesport, lekar, singstar, twister och en hel del att dricka. Härligt! Sju av oss blev kvar över natten, vi satt och snackade på köksgolvet inpå småtimmarna, mycket mysigt. Så tittar man ut genom fönstret vid sådär halv fyra tiden och vad får man se, SNÖ. Jag som just dammat av ballerinaskorna, hängt fram sommarklänningarna och lagt schortsen längst fram i garderoben. Menmen what can you do?

Nu läre jag återgå till pluggandet

PUSS

Inga kommentarer:

Mina kära besökare