måndag 11 maj 2009

lundi


Sitter och tittar på project runway, har känt mig lite småkrasslig idag. Har trots detta hunnit med en promenad med Martina och Emelie. Vilken helg det har varit sen, har jobbat på två gourmét kvällar på hotellet, vilket innebar god mat och sena kvällar. Tror att det kan vara därför jag känner mig lite sliten också. Detta inlägg skriver jag för dig föresten Maja, så att du ska få lite koll på vad som händer här hemma. HImla tråkigt att jag inte kommer iväg till Paris nu under våren, kommer inte ifrån jobbet. Jag och mamma ska dock just till att boka in en helg där i början av augusti. :) Ja, vad har hänt mer? Ska på shlagerfest i Sågmyra hos Christian och Andreas i helgen, det ska bli jättekul! I övrigt har det nog inte hänt så mycket...
Bisous!

1 kommentar:

Maja sa...

åhh vad glad jag blev över en liten uppdatering Sofia!! :D slit inte ut dig vännen min! <3

Mina kära besökare